Kære hjælper
Tusind tak fordi du er hjælper på vores platform - uden dig, ville der ikke være noget Cleady!
Vi er rigtig glade for at have dig på vores platform, og for at gøre samarbejdet endnu bedre har vi opdateret og klargjort specifikke retningslinjer og regler som du skal følge og holde dig opdateret på, som en del af vores platform.
Dette er for at sikre, at kontakten og pålideligheden forbliver stærk mellem hjælpere, kunder og Cleady.
Generelle guidelines:
- Hvis du skal ændre tiden på en opgave:
- Dine kunder planlægger deres dag efter det tidspunkt, hvor du kommer. Som udgangspunkt er det derfor vigtigt, at du overholder aftalen - og hvis du bliver nødt til ændre tidspunktet, beder vi dig om at gøre det i god tid.
Du skal ringe mindst 24 timer før planlagt opgavestart, hvis du vil ændre dato eller tid. Du skal give både kunden og Cleady besked.- Hvis du ikke ringer eller meddeler os mindst 24 timer før, får du en advarsel. Hvis dette sker mere end en gang, vil vi ikke længere give dig muligheden for at tage opgaver gennem vores platform.
- Hvis du ikke ringer eller meddeler os mindst 24 timer før, får du en advarsel. Hvis dette sker mere end en gang, vil vi ikke længere give dig muligheden for at tage opgaver gennem vores platform.
- Dine kunder planlægger deres dag efter det tidspunkt, hvor du kommer. Som udgangspunkt er det derfor vigtigt, at du overholder aftalen - og hvis du bliver nødt til ændre tidspunktet, beder vi dig om at gøre det i god tid.
- Når du er ude på en opgave, og du bliver tidligt færdig:
- Dine kunder regner med, at du er hos dem i det aftalte tidsrum. Gå derfor aldrig tidligt fra en opgave, medmindre du har aftalt med din kunde at gøre det. Hvis der er ekstra tid, så er der stort set altid andet man kan lave. Hvis du er i tvivl om hvad du skal lave, kan du altid kigge på vores guideline til standard rengøring her.
- Hvis du går mere end 15 minutter tidligere fra en opgave, får du en advarsel. Hvis dette sker mere end én gang, vil vi ikke længere være i stand til at give dig mulighed for at tage opgaver gennem platformen.
- Hvis du går mere end 15 minutter tidligere fra en opgave, får du en advarsel. Hvis dette sker mere end én gang, vil vi ikke længere være i stand til at give dig mulighed for at tage opgaver gennem platformen.
- Dine kunder regner med, at du er hos dem i det aftalte tidsrum. Gå derfor aldrig tidligt fra en opgave, medmindre du har aftalt med din kunde at gøre det. Hvis der er ekstra tid, så er der stort set altid andet man kan lave. Hvis du er i tvivl om hvad du skal lave, kan du altid kigge på vores guideline til standard rengøring her.
- Når du vil stoppe med at arbejde for Cleady:
- Hvis du har faste kunder, skal vi hos Cleady finde nye hjælpere til dine kunder, når du beslutter dig for at holde op med at arbejde gennem Cleady.
Derfor beder vi dig om at give os mindst 7 dages varsel, så vi har tid til at finde andre hjælpere.- Hvis du giver besked mindre end 7 dage før, er vi desværre nødt til at udelukke dig permanent fra vores platform.
- Hvis du giver besked mindre end 7 dage før, er vi desværre nødt til at udelukke dig permanent fra vores platform.
- Hvis du har faste kunder, skal vi hos Cleady finde nye hjælpere til dine kunder, når du beslutter dig for at holde op med at arbejde gennem Cleady.
- Informere dit CPR-nummer:
- Vores kunder kan få fradrag fra det gebyr, de betaler dig. Derfor har kunder altid lov til at anmode om dit CPR-nummer og underskrift som en bekræftelse på, at du har leveret en opgave. Du er forpligtet til at give dine kunder dit CPR-nummer.
- Som hjælper på vores platform skal du give dit CPR-nummer til kunderne, når du bliver bedt om det. Hvis ikke du ønsker at gøre det, vil vi udelukke dig permanent fra platformen.
- Som hjælper på vores platform skal du give dit CPR-nummer til kunderne, når du bliver bedt om det. Hvis ikke du ønsker at gøre det, vil vi udelukke dig permanent fra platformen.
- Vores kunder kan få fradrag fra det gebyr, de betaler dig. Derfor har kunder altid lov til at anmode om dit CPR-nummer og underskrift som en bekræftelse på, at du har leveret en opgave. Du er forpligtet til at give dine kunder dit CPR-nummer.
- Hvis du skal på ferie:
- Vi har alle sammen brug for at tage på ferie og oplade indimellem, og det skal der naturligvis også være plads til, når man er hjælper hos Cleady. Hvis du tager på ferie, skal du meddele Cleady mindst 7 dage før du rejser, så vi har tid til at dække dine opgaver.
- Hvis du giver besked mindre end 7 dage før en ferie, modtager du en advarsel. Giver du besked mindre end 3 dage før en ferie, er vi desværre nødt til at udelukke dig permanent fra vores platform.
- Hvis du giver besked mindre end 7 dage før en ferie, modtager du en advarsel. Giver du besked mindre end 3 dage før en ferie, er vi desværre nødt til at udelukke dig permanent fra vores platform.
- Vi har alle sammen brug for at tage på ferie og oplade indimellem, og det skal der naturligvis også være plads til, når man er hjælper hos Cleady. Hvis du tager på ferie, skal du meddele Cleady mindst 7 dage før du rejser, så vi har tid til at dække dine opgaver.
- Sygdom:
- Vi bliver alle sammen syge engang imellem, og det respekterer vi naturligvis hos Cleady. Hvis du er syg mere end to gange inden for en måned og giver besked mindre end 24 timer før en opgave, ser vi det dog som en afvisningsgrund. Dette gælder selvfølgelig ikke hvis man er længerevarende syg og har givet besked - og det evalueres på en individuel basis.
- Vi bliver alle sammen syge engang imellem, og det respekterer vi naturligvis hos Cleady. Hvis du er syg mere end to gange inden for en måned og giver besked mindre end 24 timer før en opgave, ser vi det dog som en afvisningsgrund. Dette gælder selvfølgelig ikke hvis man er længerevarende syg og har givet besked - og det evalueres på en individuel basis.
- Forsinkelser:
- Dine kunder planlægger deres dag efter, hvornår du kommer. Hvis du er forsinket og ikke giver besked til kunden og Cleady, skaber det rod. mere end to gange på en måned er det en afvisningsgrund.
- Hvis du går er mere end 15 minutter for sent til en opgave, får du en advarsel. Sker dette to gange på en måned, bliver vi desværre nødt til at afvise dig fra platformen.
- Hvis du går er mere end 15 minutter for sent til en opgave, får du en advarsel. Sker dette to gange på en måned, bliver vi desværre nødt til at afvise dig fra platformen.
- Dine kunder planlægger deres dag efter, hvornår du kommer. Hvis du er forsinket og ikke giver besked til kunden og Cleady, skaber det rod. mere end to gange på en måned er det en afvisningsgrund.
- Ikke at møde op til en opgave:
- Når du har sagt ja til en opgave, forventer din kunde at du møder op. Nogle kunder tager endda tidligere fri fra arbejde for at vise dig omkring i deres hus, og hvis du så ikke møder op, har dette konsekvenser for både kunden og Cleady.
- Hvis du ikke møder op til en opgave, får du en advarsel. Hvis dette sker mere end en gang, bliver du permanent udelukket fra platformen.
- Hvis du ikke møder op til en opgave, får du en advarsel. Hvis dette sker mere end en gang, bliver du permanent udelukket fra platformen.
- Når du har sagt ja til en opgave, forventer din kunde at du møder op. Nogle kunder tager endda tidligere fri fra arbejde for at vise dig omkring i deres hus, og hvis du så ikke møder op, har dette konsekvenser for både kunden og Cleady.
Igen, mange tak for din indsats som Cleady hjælper!
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.